Mi lista de blogs

martes, 15 de febrero de 2011

ELS FILLS

AQUI EL TENIU EL MEU FILL EN SERGI , ja veieu tambe li don a la maquina , esta fent una funda per un instrument d'els seus
AQUI EN SERGI I L'HELENA els meus dos fills son guapos heeeee

Mol bon dia a tothom, avui no va de patchwork, resulta per els que no esteu el dia el meu fill en SERGI fa 3 setmanes va marchar cap a la INDIA i el NEPAL ( amb bitllet d'anada sense tornada , aixo vol dir que tan si pot estar 1 any com 2).


Si si es un aventurer de mochila l'esquena i a veure mont sa dit .


Els coneguts m'an demanat que vaigi penjar noticies el meu blog ja que el seu blog de moment no hi te res penjat.


El que jo se es que va arribar a NUEVA DELHI i no li va agradar gens i ja va fer camì directa el NEPAL, ha estat a MALAHI , i ahir estaba a POKHARA de moment diu que tot mol i mol bè la seva intencio es pujar montanyes i viure els diferents pobles que vaigi troban per tant jo crec que dins pocs dies ja no tindra internet i sera dificil tenir noticies ja que el que esta clar es que de trucar ni pensaro val massa diners i sa de guardar per voltar .


Per els qui no el conexeu aqui teniu una foto de tos dos en SERGI i l'HELENA ( tambè filla meva que no la seguit perque esta a mitja carrera que si no ja els tindriem tots dos per aquests mons de deu )


Bueno son joves
Fins aviat i que tinguem salut tots plegats que es el mes important


No hay comentarios:

Publicar un comentario