Mi lista de blogs

domingo, 14 de noviembre de 2010

CURS CARES

Avui despres de tot el dia d'ahir curset toca enconxar si estic fen un bolso per mì sembla imposible pero faig una cosa per mi , tinc una tarda distreta davant tele i dos cares com la de la foto peer enconxar i vull fer-lo respetan la curva. Ja penjare la foto d'el bolso acabat mentre aqui les fotos d'ahir.
Si ahir vaig estar fen un curs de cares amb la BRIGI

Intentem pasar una imatge de fotografia a tela.

Totes les alumnes, TRESA ,MONTSE, HELENA I JO

fotos a ma hi somi.

Crec que totes ens ho vam pasa mol bè ,això si une mique espentades per lo que ens queda, però ho aconseguirem segur(tenim la brigit que es un sol i disposada a tot)

bueno tenim un mes per fer la nostre llavors ens tornem a trovar i continuarem el que tenim entre mans.

Ja penjarè mes fotos ja

AQUI LES PARTS DE LA MEVA FOTO , CON ES POT APRACIAR PATRONS I PATRONS.

VAM TENIR VISITES...........



LA MONTSE COPIAN FOTO



JO DIBUIXAN LA FOTO EL COTTONET ( LA BRIGIT CONTROLAN EL FONS..........




LA BRIGIT RETOCAN LA MEVA PLANTILLA I EL FONS LA MONTSE.





LA TRESA I L'HELENA MOL CONCENTRADES.













LA FOTO MEVA ,JO.









FOTO DE LA TRESA, LA SEVA NEBODA









FOTO DE LA MONTSE,EL SEU NET.











AQUI LA BRIGIT TAN RIALLERA COM SEMPRE LA TRESA I LA MONTSE.












No hay comentarios:

Publicar un comentario