Mi lista de blogs

domingo, 28 de marzo de 2010

curs scrap















Bon dia de ram a totom . Ahir el matì la meva neboda l'Alexia i jo vam estar fen un curs d'scrap a Verges, EL RACO DE LES LABORS ( Angels Hugas). Ens va agradar molt a totes dos , jo crec que puc adaptar tot el que vam fer amb cartolina a roba( el menys es la meva intencio penso probar ja posarè fotos ). de moment les fotos d'el curs.Be no sè si ho veieu es un mini album de fots per el bolso.

Espero que tots paseu unes mol bones vacances de setmana santa ,l'Angel i jo agafarem l'autocaravana i dimecres ens anem cap a Comarruga a veure la nostre fille ( esta treballan en un cmping) ,i esterm fins dilluns per aquella zona , espero faigi mo bon temps tinc ganes de platge i sol.

BONE SETMANA SANTA I A CARREGAR PILES.

No hay comentarios:

Publicar un comentario